tisdag

Nog fan hade jag träningsvärk när jag vaknade.. inte ok!

skoldagen har iallafall gått bra! =) slutade 14.20 så då socialade jag med linda en stund, sen gick jag hem med isabel! Jag har iaf nyss ätit mammas hemmagjorda pizza, brukar inte tycka om hemmagjorda men den här var faktiskt helt okej! (y)

Vad händer idag då? jag har ingen aning. Får väl se vad det dyker upp för roligt :-) Är inte sugen på att sitta inne och dega iallafall. Är ju så bra väder ute också, måste ta vara på dom soliga dagarna.. för snart när vi går utanförr dörren är det snöstorm. Jag längtar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu