tisdag

Blev inge skola idag heller.. Är fan inte på topp alltså. Huvudet värker, kroppen gör ont.. fuck this.

Men jag måste fan härda skolan ons,tors och fre.. Sen i helgen blir det faktiskt jobb. Var ett bra tag sedan. Men det ska faktiskt bli roligt. Ska även på surströmmings fest hos kusin med massa trevligt folk på lördag. Det kan faktiskt också bli riktigt roligt =)

Jag har nyss tagit mig en dusch, så jag känner mig lite piggare nu. Mamma håller på att göra pizza så snart blir det middag.

Senare ska jag städa min otroligt stökiga garderob. Fattar inte hur jag lyckas? Jag storstädar den en gång i veckan.. två dagar senare är det ett bombnedslag.. och ändå har jag en stor jävla garderob? Det går fan inte ihop. Dags att lära mig hålla i ordning så kanske man hittar något nån gång.

Ikväll då? Idoltittande såklart.

fan.. hade behövt ta mig till skolan genast och hämta matteboken.. damn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu