tidsfördriv

Orkar inte äta lunch på skolan så jag väntar hemma tills idrotten börjar..
en lista så länge, de va längesen.

Klädsel
Vad har du på dig idag: vit/guldig adidas tröja & mörka jeans
Vad använder du just nu för skor: Vita tygskor i converse stilen
Favoritfärg på kläder: Svart/vitt

Senaste person som
Sov i din säng: Jag
Du pratade med: Syster
Du delade en drink med: Issa kanske?
Du gick på bio med: tobias
Du gick på stan med: Linda
Skällde på dig: Mamma

Senaste
Låt du hörde: minns ej
Film du såg: holes
Mat du åt: Frukost
Kram: -
Puss: -
Fest: I fredags
Känslan: vet inte
Ilska: just nu
Resa: alanya med issa
Glädje: :)
Dröm: ingenting jag skriver här.. haha
Boken du läste: under ytan (läser den nu)
Personen du träffade: mamma och sara
Personen du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick sms av: -
Gången du åt en 7-eleven korv: minns inte
Gången du var utomhus: igår
Gången du sov: inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: det var ett tag sedan
Saken du köpte: cola

Om dig

Namn: Madelene
Ålder: 18
Smeknamn: Madde
Syskon: Sara 19, Anna 16
Bra egenskaper: ingen aning
Dåliga egenskaper: dåligt tålamod
Linje/klass: OP1A
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Bruna
Skostorlek: 37

Mobil
Antal kontakter i telefonboken: Inte en chans att jag orkar räkna
Antal kändisar i telefonboken: ingen tror jag.
Antal sms: orkar inte kolla
Antal sparade sms: vet ej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu