tidsfördriv

I väntan på att filmen ska bli klar så gör jag en lista.
läs eller ej, för mig kvittar det.


Tio första
- Första bästa kompis:
första bästa? hmm.. frida,ela,amanda?
- Första bil: mercedes 123
- Första kärlek: tobias
- Första husdjur: en katt var det iallafall..
- Första semester: bra fråga
- Första jobb: Förutom kommunala jobb, Leos lekland
- Första köpta skiva: ingen aning
- Första piercing: öronen
- Första konsert: Jimmy jansson tror jag det var

Nio sista
- Sista alkoholdrycken:
öl
- Sista bilfärden: igår
- Sista filmen du såg: alive
- Sista ringda telefonsamtal: mamma
- Sista resan: alanya 
- Sista spelade CD: ingen aning
- Sista kyss: -
- Sista gången du grät: ett tag sedan
- Sista måltiden: macka + mjölk

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
 nej det har jag nog inte 
- Blivit arresterad: -
- Blivit kär vid första ögonkastet: nja
- Varit på tv: yes
- Fått ditt hjärta krossat: ja
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: ja
- Haft ett one night stand: ja
- Busringt till någon: många gånger

Sju saker du har på dig
- 1.
Underkläder
- 2. strumpbyxor
- 3. linne
- 4. kofta 
- 5.
-
- 6. -
- 7. -

sex saker du har gjort i dag
- 1.
skolan
- 2. städat
- 3. Suttit vid datorn
- 4. ätit
- 5. skrattat
- 6. varit arg

Fem favoritsaker
- 1.
Datorn
- 2. Min mobiltelefon
- 3. sängen
- 4. tv,n
- 5. -

Tre val

- Tacos eller pizza: tacos
- Öl eller vin: Öl
- Idol eller Let´s Dance: idol helt klart

Två saker att göra innan du dör
- 1. resa som fan
- 2. skaffa barn
En sak du ångrar 
- 1. att jag har varit så respektlös mot mina föräldrar när jag var yngre.



Nu blir det film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu