söndag

Lever ni?
själv känner jag mig döende.

Min helg har iallafall varit superb! I fredags var vi hos issa på kräftskiva, mycket smaskigt vill jag lova :) Trevligt sällskap också, och det är ju det viktigaste :) Där vid halv tolv någon gång drog jag och ida & mötte sebbe, vi gick till the corner och tog en öl, sen rullade det in folk som man inte träffat på länge, så det var kul :) när det stängde kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände? Blev max en snabbis iallafall, sen hamnade jag & några pepz hemma hos mig, efterferre.. eller något liknande!

Igår var det lördag, en spiknykter lördag för min del! vaknade TIO, hade sovit tre timmar.. gooosh. Jag var trött som fan. Men jag klev upp, gick på konsum och handlade flera liter cola. Sen fick jag leka veterinär, torstens tassar mådde inte bra om jag säger så. Men jag tror det har blivit bättre nu. Gick iallafall och la mig sen igen, vaknade fyra och då tog jag en dusch och sedan gjorde jag mig klar. Linda staplade in runt sju tiden =) vi hade riktigt roligt faktiskt, det kanske kommer ett bevis på det.. frågan är om jag vågar lägga ut någon av filmerna.. dom är inte normala. Men ibland måste man bjuda på sig själv ;) .. hon for iallafall runt två tiden. Jag däckade typ direkt.. men jag hann sova i en halvtimma innan det börjar ringa i mobilhelvetet. haha, ähh, sova har man hela livet på sig att göra..

Idag Jobbat till fyra, sen for jag hem. Har kollat några avsnitt av solsidan åsådär. Men nu har jag sett klart, bara vänta på nästa säsong.. Hoppas det kommer väldigt snart! riktigt bra alltså..

Nu ska jag ta en lång dusch, och sedan plugga lite. Måste även packa idrottskläder och sånt till imorgon. JA, jag ska ha idrott. Har faktiskt saknat det, :b ska se till att få mig ett mvg, har vg nu.. men, ja.. lättare sagt än gjort kanske? får väl se hur det slutar. haha! Hörs nog imorgon, puss!



bilder finns på fb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu