söndag

Haft en sjukt bra helg.

i fredags blev det att förfesta hemma hos amina. Petter,danne,sebbe,johan och jocke kom även förbi. Dom skulle dra till the corner, så vi hakade på ;> och kul var det!! träffade massor av trevligt folk. Värd kväll! ... Dagen efter var ju inte lika rolig, började jobba kl elva och slutade fem... men då var det bara att dra hem direkt, stressade som fan.. gjorde mig klar osv. Sen gick jag till jenny =) Surströmmingsfest och sen utgång. Var också en lyckad kväll :) Bilder kommer sen!

Jobbat idag också, Hade kalas. Gick bra även fast jag var SJUKT trött.. fattar inte ens att jag är vaken nu. Borde sova, och det ska jag fan göra nu också.. slängde just en blick på klockan... så nu är det dags.

Skola imorgon.. tror dock jag slutar tidigt. Får hoppas på det.. =D
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu