söndag

ännu en toppen helg

I fredags
blev det att fara på lokalfest på notviken. Trevligt var det.. orkade inte fara ut på krogen så jag stannade kvar där, och sedan blev det efterfest på tuna!

Igår for jag med S & M till morfar, där vi åt middag och hade det riktigt roligt faktiskt. Var grymt kul att träffa alla. Måste göras om fler gånger! några vinglas senare började vi fara mot luleå igen.. for till älverud och forsatte festandet :) (y)

Idag blev det bakishäng hemma hos rud, såg 2 filmer och socialade om allt möjligt! Har inte orkat göra något annat idag.. sjukt tired. Men jag och sara har iallafall tagit en prommis till vallokalen och röstat! Skulle ångra mig annars...

.. nu blir det att gå ner till konsum, med ? ISSA såklart... cola? YES!

bilder kmr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu