home from school

Idrotten gick bra, var faktiskt riktigt roligt. Det beror väl på att jag har en sån härlig klass? =D dock skallade jag ihop med jennifer, haha.. och inte nog med det så slog jag skallen i bordet nyss på lektionen. Vad är felet med mig idag? klumpigt! ;)

Har nyss ätit en yoghurt, och snart kommer mormor och moster på besök :) trevligt.

och torsten, stackarn alltså. Mamma var till veterinären med honom imorse.. han har 40graders feber och fått magen sydd och tassarna inlindade.. och nu har han tratt också =( min lilla bebis.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej!



Vad tycker du om Hugo & Paulinas låt ?

Kramis

2010-09-06 @ 15:57:06
URL: http://citymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu