födelsedagsfirande

efter att jag övningskört en timma så gick jag och mamma ner på stan och köpte lite presenter till pappa som fyller 46 år imorgon. Ska dock fira han ikväll eftersom det inte hinns med imorgon. Men det gör nog inte så mycket. Mamma har precis bakat klart smörgåstårtan.. ska bli riktigt mumsigt. Blir även att se idol som börjar 20.00 .. får bara inte missas.

Jag har tagit en dusch nyss och nu ska jag träna in lite glosor. Tråkigt.. men det måste göras :< Får se om jag orkar ta mig ut en sväng efter idol. det återstår att se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu