delete and gone

Godkväll

har hunnit se litegrann av hockeyn, Sen gick jag tillbaka till mitt rum och såg idol! Och när det var slut så slog jag på en film :) It takes two hette den. Har dock sett den förr..
En riktig soffpotatis har jag varit.. haha

Var just ute en snabbis, träffade på issa på konsum :) Vart annars liksom?;) Sen när jag skulle gå hem igen kom viktor gåendes så jag tog en rök och socialade med honom en stund.

Nu tänkte jag dra igång ännu en film och lägga mig i sängen.. Klockan ringer cirka 07.00 imorgon och det är bara att ta mig upp. Går bara heldag imorgon, för på torsdag slutar jag 10.50, och på fredag är jag ledig! Hur skönt?! Fast jag har ju en hemuppgift att göra. Men det ska nog inte bli några större problem :)

Tidigare idag har jag kollat igenom gamla bilder, rensat osv. Tog bort massa gammalt som jag borde ha gjort för längesen.. Men nu finns det gott om plats för nya upplevelser, nya minnen :) Sweet!

Film & sova var det va?
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu