- Lite vardagslyx!

Nu har jag sett idol, ätit smörgåstårta, druckit champagne & varit ner med issa på konsum och köpt snus!

Nu är det bara plugg som återstår att göra denna kväll. Sen ska jag lägga mig i sängen, läsa amelia (tantigt det låter, men till mitt försvar är det mammas) och till slut ska jag väl sova!

Klockan ringer 07.00. Då ska jag fan inte snooza.. det är OMÖJLIGT för mig att kliva upp ur sängen då. Och ändå har jag 2 väckarklockor, (tre med mamma) .. nä, nu är det färdigt med att trycka på snoozeknappen!

då hörs vi imorgon folket.
peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu