torsdag

Godmorgon!

Sovit dåligt inatt igen... kanske för att jag har sovit i soffan? haha. Nu är jag iallafall uppe på benen.. tänkte ta en dusch och göra mig klar nu. Sen gå och handla!

Får se vad dagen bjuder på, är sugen på att hitta på nå jävulskap =D Men vad återstår att se.

Igår blev det iallafall att fara ut och snurra med isabel. Blev en sväng till hertsön :) Och sedan for vi till donken med sebbe,danne,johan och hampus! Käkade någon go jävla cheese och sen for vi home!

Men var inte hemma så länge, for ut med A & K. När jag väl kom hem däckade jag rätt fort.
Nu blir det dusch, hörs sen sötnosar.

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu