städning på G

Har varit iväg med min mamma på några ärenden, varit och handlat osv. Kom nyss hem så jag tänkte sätta igång med städningen nu :-)

Måste även säga att allt känns så otroligt bra nu. Är uppe på toppen igen! Får hoppas att det inte kommer några fler nedförsbackar.

Ska till haparanda/finland på tors. Ska köpa skor och lite alkohol. Blir nog en sväng på gallerian också :-) Kanske man hittar sig nå snygg outfit till halloween!

Blir att se hockey ikväll med min mor och syster, Blir säkert att mumsa i sig något gott också. Men jag skriver sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu