söndag

lite dålig uppdatering från min sida..

I fredags blev det iallafall att festa litegrann, var med rud,matte,daniel osvosv... korvfest om jag säger så. haha! Men det var kul =) Vi drog till allstar runt halv ett och stannade där tills halv tre ungefär. Då gav jag upp och gick hem och sov =)

Lördag blev det jobb 11-17 :) Sen for jag hem, åt en god middag med mamma och pappa och sedan kom linda :) Vi satt hemma hos mig tills klockan slog 23. Då bad vi issa köra våran bil så for vi ut och snurrade, =p skjutsade hem linda där runt ett tiden trorjag? Sen for jag och issa ut och åkte med några peeepz, sen for issa också.. och jag kom väl hem runt 3 halv 4..

Idag har jag jobbat, kan säga att jag var trött. Haha.. inte så konstigt, har inte sovit så mycket i helgen. Men så är det ibland =p Har varit ute en sväng med issa nyss, drog på donken och åt, men nu är jag äntligen hemma och kan ta det lungt :) Ligger i soffan just nu, ser på kungarna av tylösand som visas på tv.

Ska försöka somna i tid.. ska dra till AF imorgon hade jag tänkt, Och jag måste ta mig upp i tid någon gång asså. Men vi hörs imorgon.. orkar inte ens skriva. Godnatt sötnosar.

btw, linda töjde mitt öra igår också... fett ont kan jag medge.





P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu