söndag

död eller levande? - död.

Jag ligger fortfarande i sängen. Sjukt trött är jag.. ska ta mig en dusch snart och vakna till liv.. sen försöka äta något.

igår då? - Jag hade en sjukt bra kväll. De började med hockey :) Där luleå vann med 3-0! sen åkte vi taxi till allstar där vi åt middag. Vi hade turen och fick ha vip rummet under kvällen.. åt en jättegod middag och sedan började vi hinka ;) jag hade riktigt roligt, bästa arbetskamraterna ever! Detta måste göras om fler gånger!

bilder osv kommer sen, :-)
nu blir det en dusch!!

 ...jag känner mig fortfarande onykter...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu