onsdag

godmorgon =)

Idag har jag klivit upp tidigt, Klockan halv tio for jag och pappa iväg och övningskörde. Kom nyss hem, så jag funderar stark på att ta en pnap. Är rätt trött... men känns ju lite onödigt.

Ska iallafall gå ner till tvättstugan och kika om det finns nån tid. Har en massa kläder som behöver tvättas. Sen städade jag inte garderoben igår.. så det blir väl att göra det idag antar jag.

Ikväll? Får se vad som händer :) Blir nog en tidigt kväll iaf. Blir ju att dra till happis på morgonen.
Hörs sen :D



jag vill mer än gärna ha massvis med snö nu. Vill åka snowboard! Åkte två gånger i vinter.. men i år ska det bli mycket mer. Så jävla roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu