onsdag

hallå :-)

jag har sovit dåligt som fan inatt... vaknat fler gånger. Sista gången var åtta.. och då kunde jag inte somna om. Så jag kollade en film, och sen lyckades jag somna om som tur var :-)

Fick mail idag från lulebo igen. Nu ligger jag som 6a på två lägenheter, så nu är jag alltså välkommen på visning :) Great! Fast det är mycket tveksamt att jag får den. Eftersom jag inte har fast jobb just nu. Men jag ska ändå göra ett försök, ringa dit och höra vad som krävs och om det går att lösa. Jag känner massor som fått lägenhet utan fast jobb, och utan att gå igenom soc. Jag orkar verkligen inte bo hemma mer. Med två systrar + två föräldrar. Jag blir fan knäpp. Längtar efter att få ha mitt eget. Fast andra sidan hade det varit toppen om någon vill flytta med mig. Inte lika ensamt, och det blir mycket billigare. För hyran ligger på 3800. Splittar man på två är det typ ingenting... Säg till om du är sugen?;) Haha. Men jag får se hur det där blir :b Måste höra om det går att lösa på nå vis. Pallar inte bo hemma alltsåååå. Men håll tummarna :D

Nu ska jag dra upp min far.. Vi ska ut och köra en sväng.
Senare får jag se vad som händer :-) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu