kvällsöppet

hallå igen!

Blev som sagt att gå på kvällsöppet. Först gick jag omkring med syster och sedan kom nathalie :) Vi träffade även på camilla,linus och ellen så vi gick upp till mat och prat och tog en fika :) Trevligt att sociala med dom igen, händer allt för sällan :)Nåjoo, Denna gång köpte jag endast nå ögonskuggor och en ansiktsmask. När stan stängde gick jag,natty,issa och ida hem till mig =p Men dom alla har farit hem nu.

Har städat garderoben, äntligen!! skönt att få det gjort... men sjuuuukt jobbigt. Aja, kanske lyckas hålla det städat några dagar denna gång.

Just nu ligger jag i sängen, har gjort ansiktsmask nyss åså. Väntar på ett kvällssamtal ;D sen ska jag SOVA!

Skriver imorgon.
sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu