jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

hey! ;>
somnade inte bakom ratten som tur var.

Kom iallafall nyss hem :) har varit på storheden med issa och sara. Gått på massa affärer och till sist storhandlade vi på willys. Anna har just färgat håret på mig, så jag ska väl skölja ur det på en halvtimma. Sen när jag är klar blir det att fara ut och umgås :) (y)

Nu är det middag som gäller.. Och när vi är ensammen hemma är det ingen som orkar ställa sig och göra mat, så bullens korv fick de bli! haha.

Later

'jag vet att jag är snål med bilder, men har ju somsagt en annan dator nu för den andra pajjade.. men den är nog snart lagad, hoppas jag'
Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu