haparanda

hallå =)

Blev som sagt att fara till haparanda :) Köpte dock bara ett par skor. Hittade ingenting annat :b Kom iaf hem runt 6 tiden.. sjukt trött var jag men nu blev jag sjukt pigg? men det är väl skönt.. eller inte. Kommer inte kunna sova inatt... Men det är ju som vanligt =)

har även fått massa jobb, blir att jobba hela helgen, sen tis,ons,tors,fre,lör och sön! Men det är inte illa, pengar är alltid lika nice! Längtar faktiskt till i helgen, då blir det halloween på leos. Ansiktsmålning, fiskedam,tävlingar osv :-) sååå det kommer nog bli kul att jobba. Får hoppas på att baksmällan är snäll med mig!

blir en jävla massa plugg också, kan fan inte fatta... snart har jag fan körkort! Så jävla awesome. Fan vad jag ska köra bil! till en början, sen blir man väl less.. haha. Tyckte man nyss var 14 och längtade till moppekortet?!?!?! tiden går fort.

well... nu ska jag forsätta sociala i telefon en stund;)
kanske hörs senare :) Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu