godnatt, eller något

tjabbatjenahallå

kom hem för en liten stund sedan, har varit iväg och umgåtts åsååå ;> Såg mirrors 2 också. Äcklig film, men bra :) Dock inte lika läskig som jag trodde den skulle bra, Men den var helt klart godkänt från min sida.

Borde gå och sova nu, ska upp och övningsköra tidigt imorgon igen. Och sedan måste jag göra lite vettiga saker, tex: Städa rummet + garderoben, (fan vad less jag är på att skriva det? Tycker jag städar hela tiden, men tydligen tycker inte min mamma det), Plugga teori, plugga lite till, och lite till. Hade även behövt ta mig till skolan och fixa lite, Ska se om vi kan styra upp någon bra plan för mig. Något måste jag fan göra. Får se om det går att lösa helt enkelt! :)

Nu ska jag sociala en stund.
sen blir det SOVA!

Ska bjuda på ett gäng gamla bilder, som jag hittade i arkivet. Blir ju knäpp när alla bilder är borta........ tråkiga inlägg. Så ni får väl en bildbomb av gammalt gott!

hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu