fredag

vet inte om jag kan säga att det är speciellt skönt med fredag? Med tanke på att jag börjar jobba 09.00 imorgon, Öppning + stängning! Fast ibland måste man offra sig.
Blir iallafall en nykter kväll :) Skönt ändå. Ska ut och umgås med mina fina :)

Igår for jag till hertsön, var med amandala :) Sjukt längesen! Var hemma hos henne för det mesta och pratade om allt mellan himmel och jord.

Sen när jag kom hem for jag ut med några, sen hem.. däckade rätt fort.
Och nu är jag nyvaken, =) Lillasyster håller på att fixa lunch.
Sen blir det en dusch så man känner sig som en människa igen!

hörs sen snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu