vad du är söt, min kära lilla poni

haha... jag och issa har suttit och lyssnat på barnvisor. Allt man lyssnade på när man gick på dagis/lågstadiet. Kul att man kan sjunga med till alla låtar fortfarande!

Jobbet idag gick bra, Men efter att ha stått på benen 8h i sträck är ingen höjdare. Gjorde samma igår, blir samma idag. Kill me?

Ikväll har jag hunnit vara med issa v , Sen har jag även varit med några busar. Men nu är jag hemma och tänkte typ.. plugga? sen se en film eller något. Är inte tagg på att sova iaf.. Jag vill ut och hitta på något, fara på nå äventyr.... men kroppen orkar inte. Desög.

Hur kan man börja må jävla bra, efter att ha mått så jävla dåligt?
- vindar kan vända. I'm back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu