tvätta och städa

* Tvätta - check!
* snygga till i garderoben - check

Resten tar vi imorgon då? Haha.. af är stängt nu. Så jag har inget val.

Sitter och kollar på några bilar nu, men kan fan inte bestämma mig. Merca/audi/bmw? Merca har jag redan haft, tycker dom är skönast att köra. Men är ändå grymt sugen på en audi? Fårvälse.. borde vänta till våren med att köpa bil eftersom jag inte har någon parkering nu i vinter. Men jag är såååååå sugen.

Annars då? Ska strax fixa till mig litegrann. Sen blir det nog att umgås :) har hört att det är kallt ute? Har faktiskt inte satt foten utanför dörren ännu. Kanske lika att låta bli? usch.. hatar kyla, Men älskar vintern - hur fan går det ihop?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu