söndag

ja men dra mig baklänges vad jag är trött

Blev en sen kväll igår. Jobbade på fiskekyrkan från 21.00 till 02.00 :) Pengar direkt ner i fickan, Satt fint! Stannade kvar där med mina päron en stund medans jag väntade på mitt sällskap :b for runt med dom ett tag och sedan for jag tillbaka till fiske. Skulle då gå hem med mina föräldrar, men gick vi? Nae.. mamma klagade på att hon hade ont i fötterna så vi tog taxi från fiskekyrkan till storgatan... haha, så jävla onödigt. Vi bor liksom fyra minuter därifrån.. men iaf, vid tre halv fyra gick jag på tasty och köpte mat åt oss och sedan gick jag hem och åt. Vid halv fem kom * och hämtade mig och vi for hem till han och sov! Ellerja, vi somnade sju imorse.. tror ni jag var nå trött när jag skulle upp? Galet trött. Började jobba klockan elva, men fick skjuts till jobbet iaf, skönt det :)

Dagen har ändå gått bra, fort dessutom. Trodde den skulle bli jävligt lång och hemskt. Men jag lever ju! :b har precis duschat, ska ta och klä på mig och äta nå kvällsfika. Sen kommer * förbi en stund, sen ska jag sova som fan. Den som ringer och väcker mig dödar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu