snöstorm

 - det är väl mysigt?

Sara var inte speciellt pigg när jag väckte henne. Hon satte sig upp i sängen och började babbla om massvis med saker som jag inte förstod ett dugg av. Så jag tog en dusch och gjorde mig klar och sedan gick jag en trappa upp och hälsade på farmor:) Hon bjöd på fruktsallad och yoghurt. Mumsig frukost.

Sen la jag mig i soffan och slog på en film som jag hyrde igår i väntan på att pappa skulle hämta mig. Han kom där runt två tiden, jag hoppade av vid skolan eftersom jag skulle lämna igen mina skolböcker. Så det gjorde jag. Gick även förbi bibblo och lämnade igen några böcker..

Träffade på linda också, så vi följdes åt till stan :) Nu är jag hemma och ska strax börja plugga lite teori. Men först ska jag se vad det blir för middag, Mamma och pappa har varit och storhandlat och dom kom just hem. Håller tummarna på att dom har köpt köttsoppa, är grymt sugen på de!

senare blir det att dra på mig nå mjukiskläder, lägga mig framför en film och bara mysa! kanske att * kommer förbi och håller mig sällskap? ;) hoppas det.

laaaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu