lördag

Jobbat från 09.00 till 16.00 idag.. sen kom jag hem vid fem tiden. Har iallafall nyss gjort mig klar :) Sitter och väntar på att * ska komma hit och umgås med mig innan jag far iväg och jobbar igen =) Fast nu blir det inte på leos, utan på fiskekyrkan:) Ska sitta i kassan där ikväll. kan bli kul med lite omväxling. Och med andra ord, en vit helg! Minns inte sist jag hade en? haha.. men fyfan vad skönt det är. Blir nog fler sånna. Pappa ska spela där med sitt band ikväll också, 'sex on legs' :> Blir nog grymt!

vet inte riktigt hur länge jag jobbar, antar att jag får sluta när det slutar droppa in folk. Då blir det att fara en snabbis till hertsön och hälsa på amanda som fyller 18 hela år, :D efter tolv då ;) så grattis gumman :) Äntligen din tur!

har inte så mycket annat på hjärtat just nu :)
vi hörs inatt säkert.

ta't lugnt. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu