lite dålig uppdatering

det har blivit lite glest med inlägg i helgen. Har helt enkelt inte haft tid :)
men kan ju inte skada att berätta lite om helgen iaf

I fredags satt jag iallafall barnvakt :) Klockan 17.00 hämtade jag barnen på dagis och gick sedan hem till dom. Blev en massa mys och efter många om och men så fick jag se idol! tur var ju det :b Trodde jag skulle få sitta tills sent på natten men jennifer gav upp festandet rätt tidigt, Så issa for och köpte maxmat åt oss och kom å hämtade mig =) Vi for och snurrade en sväng, skjutsade lite folk :) Sen skulle hon hem så jag och * for hem till honom. Blev att sova där :)

lördag - vaknade rätt tidigt.. ellerja, vi gick och la oss runt fem typ? Så vi sov till ett ungefär, :) For till bolaget och köpte lite alkohol. Åkte hem med mamma och pappa som också var på storheden! Blev en godmiddag och efter det blev det fix inför kvällen! For först hem till issa, och sedan gick vi till en killkompis i stan och förklirrade där. Vi började dra oss ut mot krogen runt 12-1 tiden. Skulle ine på allstar, men såklart hade jag glömt ta ut min sprit ur väskan. Så det blev ju inget av det.. haha. Så det fick bli corner. Men tog bara en öl och sedan gav jag upp. Sjukt tråkigt ställe :p Så jag och * gick hem till mig.

Söndag - Upp och jobba! Fast jobbade bara från 11.00 till 16.00, och det var inte alls mycket folk heller.. skönt! Sen for jag bara hem och tog det lugnt.. pluggade teori också.
 
och idag klarade jag som sagt körkortet:)))) så har varit ute och snurrat tills nu. Vilken otrolig känsla det är att få köra själv! helt sjukt. Blir nog en nykter helg för mig, För nu ska det köras bil ;) hehe.

Sitter just nu och inväntar * :) Blir att dricka glögg och bara mysa på. Imorgon ska jag upp rätt tidigt, ska iväg med mamma på storheden!

Hörs imorgon!
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu