jag får utbrott

finns ingenting jag hatar lika mycket som att räkna ut den förbannade reaktionssträckan,bromssträckan,totalvikten,maxlasten,tjästevikten osv!!!!!!!! jag blir fan galen. Varför ska man ens kunna sånt? jag har då inga planer på att dra ett jävla släp eller något. ORKA! men nu är det ju så att det måste göras. Någon som har någon bra tips hur man räknar ut skiten?! HÖR AV ER SNARAST!

nu ska jag lugna ner mig..... ska äta nyponsoppa med glass, sätta mig ner med mamma och pappa och försöka få in detta i mitt tröga huvud utan att explodera av ilska!


när jag har klarat teorin, och har kortet i handen. Så ska jag bränna upp böckerna. Bildbevis lovas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu