godnatt

Nu har jag fixat klart i rummet och garderoben! sweeet

* kom förbi tidigare. Så det blev lite film & mys :) Annars har jag bara tagit det lugnt, pluggar lite åså. Det går grymt segt... måste hitta orken. Heeeeeeeeeeh

Ska göra mig i ordning för att sova nu. dvs borsta tänderna och tvätta bort sminket.
imorgon ska jag en sväng till skolan för att lämna igen skolböckerna så jag inte behöver betala dom. Och sedan kanske jag far en sväng och hälsar på syster! kan väl erkänna att hon är lite saknad iallafall.

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu