Dag två

Blev lite sent, men jag passar på att skriva om dag två nu då.

Min första kärlek

Min första riktiga kärlek.. det var när jag träffade tobias johansson vikman. Vi blev tillsammans den 11 april 2006. Jag var så himla kär och lyckligast på jorden. Vårat förhållande varade i lite mer än fyra år. Vi gjorde i princip allt tillsammans. Han var inte bara den jag var kär i, Utan också min bästa vän som jag kunde prata med om precis allting. Den 27 juli 2008 satte vi varsin ring på varandras fingrar. Det var då vi förlovade oss.. minns det som igår. Vi var ute på klubbviken, åt en riktigt god middag och på kvällen firade vi det tillsammans med min familj. Det var underbart bra. Vi har dock haft våra upp och ner gångar. Vissa stunder har väl inte varit dem bästa. Otrohet,lögner osv.. Bådas fel måste jag också säga. Men vi kämpade för det, hur mycket som helst. Vi visste ju att vi älskade varandra och ville egentligen inte vara med någon annan. Men ibland gick det snett ändå. Många frågar mig nu hur jag har kunnat gå vidare efter ett sånthär förhållande.. Det var förjävla jobbigt i början. Jag valde att göra slut med honom eftersom jag fick nog. Otroheten fanns kvar och jag orkade inte ta mer skit helt enkelt. Och ingen utav oss mådde bra som vi hade det just då. I början när det var slut visste jag inte riktigt vad jag skulle ta mig till.. Men jag valde att kämpa för att kunna gå vidare. Och nu har jag äntligen lyckas. Fine, jag älskar honom och det kommer jag alltid att göra. Dock inte på samma sätt som jag gjort förut. Just nu kämpar vi mest för att kunna vara vänner.. känns mycket konstigt för båda två. Men vill absolut inte tappa kontakten med honom eftersom han har varit en stor del av mitt liv. Sen är det inte bara honom man förlorar när det tar slut, det var mycket tråkigt att sluta få umgås med hans familj,släkt och vänner. Klart vi pratar då och då. Men det är verkligen inte samma sak. Men livet går vidare, och jag tror att jag kommer få uppleva detta igen. Förhoppingsvis med en person som kan vara trogen, gäller även mig. Tycker alla ska få uppleva den riktiga kärleken. För det är mer än underbart :-)

  
tack för tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu