dag tre

Mina föräldrar

Min mamma heter Anna-lena nyberg. Hon är 43 år gammal. Hon är den underbaraste som finns, Ställer upp i alla lägen. Hon har hjälpt mig väldigt mycket när allt har varit som tyngst. Kan prata med henne om nästan allt. Är väldigt tacksam för det. Hon är den här sociala och omtänksamma typen. Vill alla andras bästa jämt, Tycker ibland att hon borde tänka på sig själv litegrann. Hon är iallafall världens bästa mamma :-)

Min pappa heter Thomas nyberg. 46 år gammal och ÄLSKAR musik. Han har två band, sex on legs och zrox, han är gitarristen. Hmm.. Pappa är väl den här tystlåtna typen, Ingen jag pratar med när jag har problem åså. Men han är bra på att stötta iallafall. Väldigt rolig är han också, skämtsam och så. Det är en bra grej med honom. Tror det inte går en enda dag utan att jag får skratta i hans närvaro. Haha.. han är bäst iaf <3

Dom är iallafall gifta och har tre barn tillsammans. Jag, Sara och anna :)


haha, inte snyggaste bilden på min far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu