chafföööör

godkväll! :)

for som sagt ut och ranta med sara, linda följde också med : ) Efter det for vi hem till mig och åt gojävlamiddag ;> Sen försökte jag bränna en skiva, men det gick ju åt helvette... så vi for hem till tobbe och försökte dära, Hans far lyckades bränna åt mig :) Fast tror ni det funka när jag satte i den i bilen? NAE. Så nu har tobbe fått en ny skiva, den jäveln......

Ska försöka nu igen, jävlar vad arg jag blir om det inte går. haha :) Är iaf med linda hemma hos mig just nu. Ska väl snart fara och skjutsa mina föräldrar till wallöfs gården där bosse och patrik bor.

Jag är chafför ikv så ni vet!
> 0761310848

Kommentarer
Postat av: Leandertomine

Very nice site. Well laid out.

2011-03-15 @ 18:00:19
URL: http://leandertomine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu