torsdag

fredag imorgon! AWESOME

praktiken idag gick mycket bra, fort gick det iaf! haha.. tobias kom och hämtade mig klockan tre, då for vi på biltema och sedan på finnen. Sen for vi hem till tobbe och la solfilm och lite annat kul =) Tack för det skurt! Fick även träffa hans syrra, vilket var jävligt längesen, kändes det som iaf :p men det var riktigt trevligt :) efter nåra timmar for vi på max och åt en sen middag, och sedan till porsön för att hämta roboz =P sen for jag home för dom skulle iväg och fiskaaa :) men efter cirka en halvtimma ringde jag issa, och hon fick med mig ut på en prommis, gick till kvantum och köpte slingor och sedan gick vi tillbaka, skönt att ta en promenad ibland.

imorgon blir det jobb 11-19! Och efter det ska jag hem, blir nog en lugn kväll för min del iallafall :) taggar tills på lördag istället då det blir luleåcruising! Kommer nog bli superkul ;D nåja, nu ska jag ta och plugga litegrann, sen kanske en film ? =) är inte riktigt trött ännu så. Äh, ett samtal först, sedan plugg! Hörs nog imorgon skulle jag tro. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu