tårtbak

tjoho :)

har nyss bakat klart alla tårtor :) eller ja.. mamma & sara gjorde smörgåstårtor och jag & issa gjorde en vanlig:) sara klagade på den.. tyckte att den var ful :( haha.. men jag har köpt 18 färgglada ljus så den kommer vara så fin så :D Isabel for iallafall nyss, så jag ska ta mig nå kvällsfika och sedan se nå bra på tv tänkte jag =) Eller först skulle tobbe komma förbi på en rök!

Imorgon har jag körlektion, och efter det får jag främmande =) Hoff.. kommer nog vara illamående imorgon efter allt gott man har tryckt i sig. Men det är sånt som hör till!

HÖRS IMORGON! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu