söndag

hey! :)

igår var det då cruising, Blev att ta min bil med cassi nathalie issa och cassis storasyster michaela som fick vara chaffis :) Hade iallafall riktigt trevligt. For även förbi toscana där jag tog en öl och lyssnade lite på min far som spelade. Runt tre tiden blev det att fara hem och sova, tobias joinade också =) Pappa väckte mig typ halv tio, då var det bara att göra sig klar och fara till jobbet, det har varit en tung dag, men tiden gick ändå fort.

annars idag har jag varit en sväng till tobias och hämtat mina bilnycklar + börs. Sen for jag till willys med issa och köpte hårfärg åt mig, och lite choklad + trisslott till mamma =) en sista minuten present på morsdag! Sen gick vi till mig och då började syster färga mitt hår medans vi såg på bridget jones dagbok.

Imorgon är jag ledig, UNDERBART! händer inte ofta , haha.. har slut praktik också så i veckan blir det att tjäna pengar. Fint tycker jag! Så imorgon blir det att ta det lungt, plugga lite teori osv :)

aja, vi hörs imorgon
godnatt

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu