sex on legs!

Gud vilken rolig kväll jag hade igår! Var på lillan och lyssnade när dom spelade! dom var faktiskt riktigt bra, fast.. kändes lite fel att se pappa rocka loss som en tok. haha! Jag ska ladda upp nå videoklipp här sen så får ni se :) I pausen gick vi upp på the corner, mamma bjöd mig på en öl och mat! Var riktigt gott faktiskt, :) Sen drog vi ner till lillan igen och öste! :D efter ett tag for jag iväg med ela osv, for till hertsön på annae's lokalfest, trevigt! Men var inte där så länge, for ut en sväng och snurrade och sen for jag hem!

Nu ska jag duscha ådeee, får främmande från piteå idag som ville komma och gratta mig =) Men jag skriver sen, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu