onsdag

kass uppdatering, men jag har för mycket för mig just nu!

Kom just hem! Har varit på praktik och sedan har jag haft körlektion =p På onsdag ska jag iväg på halkbana! tror det kommer bli riktigt roligt ;b issa har den samtidigt så det blir nog great! Jobbar, tors,fre,lör,sön! jobbigt.. men värt det. Behöver pengarna så =) Blir  även att dra på cruisingen på lördag också. Ska nog blir kul :D

Nu måste jag snabba mig, ska ut snart och jag måste hinna duscha.
kanske skriver senare om det inte blir för sent.
Puss

;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu