måndag

Nu var det ett tag sedan jag skrev här.. hehe ;>

I fredags var det då valborg, Jag jobbade först till klockan tre :) och sedan övningskörde jag, for och handlade med pappa, och efter det plockade vi upp issa och for till lokalen! När vi kom dit började vi ställa i ordning och strax efter hoppade vi i poolen och drack en iskall öl! Underbart :) Sen när Linda och Sara kom blev det att bada lite till och sen beställde vi pizza! =) Sen började vi göra oss klara, då kom även nathalie och gjorde oss sällskap ;b Det blev en rolig förfest, spel,skratt,dans osv! Har alltid så kul med mina brudar :) ajaaa, sen kom det massa folk, och jag tror seriöst vi festade tills på morgonen.. haha! Var ganska slut dagen efter vill jag lova..

nåväl, Jag har nyss klivit upp iallafall, jag har blivit sjuk, IGEN! jag orkar inte, hela kroppen gör ont, och det känns som att jag sväljer en fotboll varje gång jag sväljer. Huvva... jag hoppas verkligen att jag blir frisk nu på en gång, för jag har inte tid att vara sängliggandes!

Imorgon fyller jag år :) 18 hela år. Känns inte så speciellt faktiskt? Det ända jag längtar till är ju såklart körkortet :) Har bokat körlektionerna titt som tätt nu så jag får göra halkbanan och sedan boka teori och uppkörning!

Nu ska jag ta en dusch, sen blir det att fara och köpa lite gosaker med sara. Mamma jobbar till nio så jag ska baka den vanliga tårtan själv. Mamma får då göra smörgåstårtan, för om jag hade gjort den hade nog ingen velat smaka, hehe ;) Vi hörs senare. Nu ska jag hälla i mig flera liter vatten! BYE

Lite bilder från i fredags! kommer mer sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu