karamellkungen

Slingorna blev hyffsat bra faktiskt =p dom syns inte allt för mycket, men funderar på att slinga lite till imorgon =) Trivs i mörkt hår, men lite slingor sitter inte fel.

Skulle ta en powernap där runt sju tiden, blev en lite längre än vad jag hade tänkt, halv tio ringde ela och bad mig komma utanför mig på en rp. Så det gjorde jag =b sen kom bosse & patten förbi, satt och pratade med dom och mina päron en stund. Sen fick jag cash av mamma så jag gick ner på konsum och köpte lite godis & cola, och lite gott åt mamma och pappa. wellwell, Nu blir det att plugga litegrann. Sen ska jag kojsa! Börjar bli trött igen.. och trött är bara förnamnet till vad jag kommer vara nästa vecka. Då jag jag jobba, 09.00 till 19.00 i en vecka, hoff.... men det är det värt, aldrig fel att tjäna pengar.

Imorgon har jag min näst sista praktikdag, slutar klockan tre! Då kommer tobias och hämtar mig! Vi ska på biltema osv, sen hem till han och lägga lite solfilm och annat fix på min bil. Blir nog nice =p

Aja, plugga var det som stod på schemat!
Sov gott sötisar!

:)




HAHAHAH,
hittade just dessa snygga bilder på min far som syster har tagit. Jag skrattar ihjäl mig, hur kan jag ens våga nämna att den där varelsen är min far? hmmm.. hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu