heeey

Godkväll!

Hade som sagt körlektion klockan ett! Det gick mycket bra :) Efter det for jag hem, men iväg lika snabbt. For iväg och övningskörde, stannade till på polisstationen och gjorde ett legitimation. Sen skjutsade jag sara till johan och sedan hem igen :) Efter ett tag kom sara, och då for vi upp till modigs garage där han & tobias var, dom fick hjälpa till att koppla in saras bas osv. Och sedan for vi hem till mig igen och tvättade våra bilar =) Vi blev typ just klara, så hon for iväg och jag ska sätta mig och plugga lite teori nu :) sen kommer tobbe förbi och kollar andra avenyn med mig =p har ju nästan sett alla avsnitt med han så vi tänkte se det allra sista tillsammans (y) blir nog great! Nåja, dags att slita fram körkortsboken. Vi hörs kanske sen. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu