då var man 18

Vill börja med att säga tack till alla som har grattat mig idag =) Jag har haft en superbra födelsedag!

Kom iallafall hem nyss, har varit med sara och linda i brändön en sväng, träffade tobbe osv! Sen for vi till stan och socialade en stund! har ju köpt en bil idag, det fick bli en 123a =p så nu är det bara kortet som fattas, snart har jag det förhoppningsvis! :) heheeeeeeee

jag är svin trött, sen mår inte huvudet och kroppen bra heller, så just nu behöver jag lägga mig i sängen och sova! Vi hörs imorgon.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu