blah blah blah

heey

Nu har jag slingat håret på A, och hon slingade även mitt hår litegrann.. haha. kommer garanterat färga tillbaka till helsvart imorgon.. slingorna kanske inte ens syns, tvivlar på det. Men gjorde det mest för skojs skull och för att hon hade massa färg kvar! Så jag ska snart gå och duscha så får jag se om det blev något resultat.

Sen måste jag städa garderoben, haha.. att jag lyckas få det stökigt hela tiden?! i dont get it. Får se om jag tar mig ut sen, är så sjukt trött.. och har mycket att göra imorgon. Men kanske går på en prommis? maybe baby

Nu har jag iallafall fått in datorn på mitt rum! Skönt, kan även ligga i sängen och sitta vid datorn samtidigt, asssooom. Kanske inte behöver en bärbar, fast... är rätt sugen på att köpa en. Får se sen =p

nu är anna klar i duschen, så nu är det min tur. Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu