vill bli friiiiiiisk!

Jag blir galen, kan knappt prata och halsen gör så satans ont! Jag har iallafall laddat upp med halstabletter och cola! Min familj mfl, sitter där nere och ser hockey, Själv gick jag upp och satte mig här. Hatar att se hockey när dom ligger under.. =p inte lika roligt då.

Har iallafall varit på gården ikväll, vi spelade buzz.. jag sög mest av alla trorjag. haha.. men det var lika kul ändå! Skulle förbi och lämna tobbes present.. men han är på tc och kollar hockeyn.. Så kanske går och möter han och lämnar den sen.

Och jag fick vara ledig imorgon eftersom det inte hade varit så mycket folk idag pga vädret, Och han trodde att det skulle vara lika lite imorgon. Men om det blev mycket skulle han ringa! Så jag kanske kan följa och kolla på lägenheten iallafall =) jag får hoppas på det, då hinner jag även övningsköra också. Och jag ber till gud att lägenheten är fräsch, för då tar vi ju den och då flyttar vi in den 1 juni. Och det är ju inte alls länge kvar :)

Nu ska jag ringa ett samtal..
vi kanske hörs lite senare.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu