vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm

hello sötisar!

Har försökt mig på att städa lite.. gick inte så bra. Har inte städat garderoben ännu. Men det ska jag göra direkt jag kommer hem. För jag måste alltid ha något att göra tills jag blir trött.. så det blir ett bra tidsfördriv :)

Isabel ska iallafall ta bussen hit snart, så ska gå och möta henne på ica, Vi ska väl säkert chilla på gårn en sväng ;> spela lite buzz kanske! Måste ju öva så jag blir kung! För jag är värdelös i det.. fast ändå vann jag en gång igår? Äh, det är väl som dom säger.. jag hade TUR! haha.

Nu ska jag försöka mig på att laga mat.. Blir nog något enkelt. Det är ändå bara jag hemma.
vi hörs senare ikväll.

Puss


Kommentarer
Postat av: Isabel

Sv: haha, du får helt enkelt ta och leva med det! ;) blir ju nya bilder på lördag ;)

2010-03-12 @ 00:14:44
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu