torsdag

heeej

Sorry för att jag inte har uppdaterat något idag. Men jag har haft fullt upp! har haft praktik från 09.00 till 15.00 och sedan har jag jobbat från 15.00 till 19.00! Så jag är rätt slut om man säger så. Och efter det blev det att umgås men nu är jag äntligen hemma :) har nyss ätit en billys och jag ska ta och göra mig ready for the bed now!Ska bli riktigt skönt att sova :) Mamma väcker mig 06.00... ser verkligen inte fram emot det.

MEN imorgon är det fredag!!! underbart.
Blir att fara på lite ärenden med min mor när jag slutar.
och sen mot kvällen får vi se vad som händer.

Godnatt på er! Jag återkommer imorgon :)
pusss


Kommentarer
Postat av: Maximilianeli

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-12-12 @ 08:35:06
URL: http://maximilianeli.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu