tisdag

Godmorgon! Vaknade ändå i hyffsad tid idag. Men det var meningen att vakna ännu tidigare. Men jag har sovit så jävla konstigt inatt. Jag har vaknat varannan timma av att jag har pratat i sömnen! Och jag var typ vaken när jag pratade? jag kom på mig själv när jag sa något, Jag tänkte bara; Vad fan håller jag på med? Så somnade jag om. hahah.. sick!

Ska iallafall ta en dusch nu och göra mig klar! Sen blir det att fara iväg en sväng :) Men tänkte forsätta att ladda upp lite gamla bilder nu, ska ändå vänta på tvättmaskinen! JA, jag tvättar faktiskt, för en gångs skull. Jag har lärt mig nu och det var fan på tiden! Så jag slänger upp några bilder i ett nytt inlägg om en liten stund =)

Pusss


;)

Kommentarer
Postat av: sara

hahaa, fyfan hade ja velat höra :P haha fan vad fult :D

2010-03-09 @ 19:25:34
URL: http://saraknobloch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu