This Is The Life

Har varit och handlat nu med mamma! köpte mig en yoghurt/smoothie + en banan som jag tänkte slänga i mig på söndag morgon när jag vaknar, jag klarar inte av att äta tex mackor direkt på morgonen, och ska ju upp tidigt och jobba. Men jag klarar mig ;D Blir nära till jobbet också nu när vi ska dra en sleepover hos sarak :) heeh ;>
Sen köpte jag ju SJÄLVKLART en cola! På burk dessutom! det är ju de bästa, eller vad säger du isabeld?;D

nåja, nu ska jag väl se en film eller något, Och sedan ta en dusch och börja göra mig klar. Och sen ska jag väl bege mig :) vart? I don't tell yah ;) haha.. aja, vi hörs senare babes :) pusssss

Kommentarer
Postat av: Isabel

Of course it is! :D

2010-03-12 @ 17:08:42
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu