söndagsmys

Hello :-)

Nu är jag hemma igen. For iaf iväg en sväng, blev att se film och bara mysa på ;-) Sen kom Vikko & Diddan och hämtade mig. For till stan en sväng åsådär, sen hämtade vi upp sarak & efter en timma befann vi oss utanför boden nånstans.. hah, vi hade lite att göra så diddan bestämde sig för att ta med oss på en åktur! =)

Sen när dom skulle skjutsa hem oss blev vi stannade av snuten.. Dom körde en ful vit saab, och sträckte ut handen genom rutan och viftade med en skylt där det stod; POLIS!! hahahah.. jag höll på garva ihjäl mig & trodde att de var ett skämt. Men ut ur bilen kom det två snutar.. hahah =p så sjukt fult alltså! Men de slutade med att diddan fick rycka solfilmen, Men böter slapp han! tur var ju deeeeeeeeeeee

NU SKA JAG SOVA! och jag kommer att sova som en prinsessa! Är sjukt trött.
G-NIGHT!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu