söndag

helloo

blev inte som tänkt igår.. Jag var helt seg och allt. Men sen så piggnade jag till! Först blev det syskonmiddag.. jag anna sara sofia och johan. Det var mycket trevligt! :) Och sen runt halv 8 kom sebbe förbi! Vi satte oss och börja dricka lite smått :) Och sen skulle dom spela poker osv.. men jag sög som jag berättade i förra inlägget. Så jag ringde ett samtal och var social ist. haha, Sen tog vi en prommis till ica och köpte cigg och sen tillbaka hit. Och lite senare kom även robin förbi en sväng! Så jag har iallafall har roligt sällskap.. och jag insåg hur jävla skönt det var att vara hemma för en gång skull! :) Nåja, robiin for hem med christian runt, hmm .. halv tre kanske? och sebbe for typ tre? Kommer inte riktigt ihåg. Men nå sånt.. så då satte jag mig vid datorn, ringde ett samtal. Och somnade runt fem tiden någon gång.

Så jag är nyvaken nu! Men det blev tacos till frukost för min del;) + cola! Underbart.
nu ska jag ta en dusch, vi hörs sen ;P pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu